Na tokratnem najpomembnejšem nacionalnem pregledu vizualnih komunikacij, ki ga Narodna galerija že tradicionalno gosti, predstavlja Fundacija Brumen 249 najboljših oblikovalskih del, ustvarjenih v zadnjih dveh letih.
Namen Bienala vidnih sporočil Slovenije je okrepiti zavedanje o pomembnosti dobrega oblikovanja izdelkov in storitev - tako pri vsakodnevnih uporabnikih kot pri šolajočih in strokovnjakih s področja oblikovanja in ostalih kreativnih industrij, še posebej pa v poslovno-gospodarskem svetu.
Dveletni cikel se začne z objavo razpisa - pozivom oblikovalcem, naj prijavijo svoja dela. Sledi pregled prijavljenih del in izbor najboljših za uvrstitev na razstavo. Ta prvi izbor opravi mednarodna žirija na spletu, drugega pa nato v živo – na razstavi dela oceni in podeli najvišja strokovna priznanja: Brumnove nagrade.
Žirija lahko podeli po eno nagrado v vsaki kategoriji; delu, ki ustreza vsem merilom mednarodne odličnosti vizualnih komunikacij, pa najbolj prestižno: veliko Brumnovo nagrado za najboljše vidno sporočilo Slovenije.
Člani mednarodne žirije, velika imena svetovne oblikovalske scene, pa ne opravijo le ocenjevanja, ampak se v okviru spremljevalnega Mednarodnega oblikovalskega dogodka predstavijo tudi kot predavatelji in ustvarjalci.
Slovesno odprtje razstave in podelitev nagrad: 22. 10. 2013 ob 19.00.
.: Spletna stran 6.BVSS :.
V sklop bienala je umeščen tudi Mednarodni oblikovalski dogodek, ki je uveljavljena in (v strokovnih krogih) toplo sprejeta prireditev, ki predstavlja vodilne teoretike in praktike vizualnih komunikacij v svetu.
Po že ustaljeni praksi nastopijo v dveh vlogah: kot predavatelji in kot razstavljavci, s čimer zagotovijo obiskovalcem uvid v svoje tehnike, miselne in kreativne procese. Letošnji gostje so: Roger Black, umetniški direktor/likovni urednik najbolj znanih ameriških časopisnih in založniških hiš, od letos kreativni direktor založniške skupine Edipresse Asia iz Hong Konga; Anette Lenz, nagrajenka uglednih mednarodnih oblikovalskih bienal, ustvarjalka pogumnih sporočil na socialnem in kulturnem področju; Oliver Reichenstein, švicarsko-japonski oblikovalec, ustanovitelj in vodja oblikovalske agencije Information Architects; Nedjeljko Špoljar, sodelavec slovitega Arkzina, ustanovitelj in umetniški vodja mednarodno nagrajevane agencije Sensus Design Factory; Alice Twemlow, v ZDA delujoča britanska publicistka in kritičarka vizualnih komunikacij, ustanoviteljica magistrskega programa kritike grafičnega oblikovanja na Šoli za vizualno umetnost v New Yorku.
Dogodek je namenoma umeščen v čas Bienala vidnih sporočil Slovenije, saj je tako možna neposredna primerjava meril, percepcij in dosežkov slovenske in mednarodne produkcije.
Brezplačna predavanja: 22. 10. 2013 od 10.00 dalje, Kino Šiška, Ljubljana