Rezbar je reliefni prizor postavil ob baldahinsko posteljo v notranjščino sobe z bifornim oknom. Po apokrifnih virih so apostoli prihiteli h Kristusovi materi, ko so izvedeli, da umira. Opraviti imamo s t. i. češkim tipom Marijine smrti, ko umirajoča kleči ob postelji. Ujet je trenutek, ko jo zapuščajo moči in jo eden od apostolov z zadnje strani podpre; pomaga mu Janez, ki iz Marijinih rok prevzema palmovo vejo, ki naj bi jo, kot je bilo v navadi, nosili na čelu pogrebnega sprevoda. Ob osrednjih figurah se gnetejo apostoli, od katerih nekateri berejo brevir – pripravljajo se na pogrebni obred, na skrajni desni pa Peter kadi s kadilnico. Na levi polovici zgoraj je le fragmentarno ohranjen Kristus na oblakih, ki je prišel po materino dušo.
Mojster baierberškega oltarja, ki je deloval v tretjem in četrtem desetletju 16. stoletja, je imel delavnico v Celovcu ali Velikovcu, njegova dela pa so vezana na spodnjo Koroško (Baierberg, Grebinj/Griffen, Maria Rojach). Slogovno ga opredeljujejo telesnost figur, draperija, ki delno sledi oblinam teles, delno živi samosvoje življenje, in "mokri" lasje; znano je, da se je pri nekaterih drugih svojih delih naslonil na grafične predloge Albrechta Dürerja.
Provenienca: Bela peč (Fusine) pri Trbižu