Sv. Peter
(1360−1370), tempera, les, 95 x 32 cm
ZD S 2002009, Župnijski urad Dobrna
Razstavljene štiri table so pač stranski deli nekega poliptiha, tako sta bila na levi strani podobi sv. Janeza Evangelista in sv. Janeza Krstnika, na desni pa sv. Petra in sv. Pavla. Na sprednji, zdaj izgubljeni tabli je bila podoba Matere božje z Jezusom, kot nakazuje drža Krstnikove roke. Slogovno kažejo table beneški značaj druge polovice 14. stoletja in bližino z deli Caterina in Donata.
Stanje: Utrjena in očiščena barvna plast. Krednat temeljnik.
Restavrirano: Okoli 1966, Viktor Povše.
Provenienca: Oltar naprodaj na Dunaju 1880, kjer ga je kupil Dr. Jos Rappaport; Johann Frohner je oltar odkupil 1889 za svoje posestvo na Madžarskem; v graščinsko kapelo v Dobrni so ga prenesli v letih 1890 do 1916, ko je bil J. Frohner lastnik gradu; Hermann Goll iz Velenja je grad in umetnostno zbirko odkupil 1920; leta 1958 je Franc Žemva, nekdanji grajski kočijaž, rešil oltar pred desakralizacijo kapele in ga pripeljal v župnijsko cerkev v Dobrno.
Razstave: Federico Zeri in Ksenija Rozman; Evropski slikarji iz slovenskih zbirk; Narodna galerija Ljubljana, 14. april - 4. julij 1993
Lit: I(van) S(topar), Dobrna, Varstvo spomenikov, XVII - XIX/2, 1975, str. 144 ( gotske table iz 1. pol. 15. st.); I. Stopar: Dobrna, zb. vodnikov 98, Ljubljana 1980, str. 18 - 19, sl. str. 15 (po mnenju I. Komelja spominjajo table na " Jurija Blaževa " in naj bi izvirale iz Dalmacije); I. Stopar: Dobrna, Motovun 1986, str. 29 (table ok. osemdeset let starejše od naslikane letnice 1503, po vsem sodeč izvirajo iz Mediteranskega kulturnega kroga); isti, Enciklopedija Slovenije 2, Ljubljana 1988, str. 276, s. v. Dobrna (dalmatinski izvir ok. 1420); S. Kokole, Štiri tabelne slike iz delavnice Donata in Catarina v Dobrni pri Celju, ZUZ, XXV, n. v., 1989, str. 57, passim, sl. 31.34 (delavnica Donata in Catarina (?)).
Na hrbtni strani slikarija iz konca 19. st.: Klečeča donatorja oče in sin, na nebu plavajoč angel, v ozadju krajina.