Dopasni portret je bil del zbirke Cekinovega gradu (Leopoldsruhe), ki ga je leta 1752 kot reprezentativni dvorec ob mestu začel graditi grof Leopold Lamberg (NG S 277). Pomemben del plemiških zbirk so bile tudi galerije prednikov. Verjetno je tudi Bonfridov portret spadal med štiriindvajset rodbinskih portretov, med katerimi so bili še portret Janeza Herbarda grofa Lamberga (NG S 1340) ter Metzingerjeva portreta Leopolda Lamberga (NG S 277, NG S 278). Imenitno zbirko sta dopolnjevala še portreta Marije Terezije in njenega soproga Franca I., deli dvornega slikarja Martina van Meytensa (NG S 1350). Portret je v Cekinovem gradu ostal do druge polovice 19. stoletja, nato pa ga je za svojo zbirko pridobil Edvard Karl. pl. Strahl; visel je na hodniku drugega nadstropja starološke graščine.
Neznani slikar je portretiranca upodobil v skladu s funkcijo, ki jo je opravljal – pod belim čipkastim ovratnikom črnega plašča se blešči križ nemškega viteškega reda, v katerem je Lamberg leta 1664 prevzel mesto komturja avstrijske province. Istega leta je dobil tudi naziv komornika – posebno dedno častno funkcijo, ki jo ponazarja zlat ključ v desnici.