Slika kaže ribe raznih vrst (losos, slaniki), ki so skupaj z rakovico, vrečko, polno črnih oliv, s čebulami in orehi brez posebnega reda razpostavljene ob dveh pletenkah in priboru. Potemtakem gre za tihožitje, ki ni dekorativno in ki brez slehernega akademskega predsodka kaže prizor iz vsakdanjega življenja. Po vrsti jedi in po načinu, kako so pripravljene (prim. vrečko z olivami), lahko sklepamo, da gre za hrano, ki je namenjena revežem oziroma ljudem najnižjih družbenih plasti. Atribucijo te pomembne slike Jacobu van Kerckhovnu je predlagal v ustnem razgovoru Eduard A. Šafařík. Pred tem so jo pripisovali flamski šoli, nakar jo je F. Zeri prisodil nekemu lombardskemu umetniku prve polovice 18. stoletja. Dve ovalni tihožitji (obe 63 x 77 cm), nedvomno delo iste roke, sta še pred nekaj leti bili v zbirki Poletti v Milanu. Prvo je kazalo Mrtvega purana s čebulami, pletenko in košarico, drugo pa Zeljnato glavo z rakovico, čebulami in ponvijo; deli sta zelo blizu naši sliki. Pripisani sta bili velikemu lombardskemu realistu Giacomu Cerutiju, česar pa novejša literatura ni potrdila.
Stanje: ob zg. robu je slika obrezana.
Restavrirano: 1980, retuširane poškodbe na ovalnem robu, d. zg. na ozadju, na veliki ribi na sodu, Kemal Selmanović
Provenienca: LBG 159; Zdravilišče Rogaška Slatina, 1903; Narodna galerija, Ljubljana, 1932, stara inv. št. 416 (Pieter Sneyers).
Razstave: 1960, Ljubljana, št. 106; 1983, Ljubljana, št. 44; 1985, Beograd, št. 28; 1989, Ljubljana, št. 8.
Lit.: A. Cevc, Stari tuji, I, 1960, str. 40, kat. št. 106 (Pieter Sneyers (?)); Zeri [& Rozman], 1983, str. 44, kat. št. 44, sl. V, 41 (lombardska šola, 1. pol. 18. stol.); Zeri & Rozman, 1989, str. 26-27, 38, kat. št. in sl. 8; La natura morta in Italia, zv. 1, Milano 1989, str. 356, sl. 429 (besedilo Eduard A. Šafařik).