Slika upošteva klasično zračno perspektivo; sprednji plan je naslikan z močnejšimi toni in podrobnejši, gore v ozadju so presvetljene in naslikane s širšo potezo. Severni greben nad jezerom se izrisuje na jezerski gladini. Štafažne figure spredaj so namig na preprosto in neokrnjeno življenje okoli jezera, ki je danes ena najbolj priljubljenih izletniških točk v državi.
Karinger je izdelal še eno večjo in podrobnejšo različico motiva (NG S 138); pogleda iz iste točke se razlikujeta v oblikah gora, na večji sliki se je na desni znašel še hribček z večjo stavbo. Primerjava razkriva, kako je slikar, tudi ko je upodabljal realno naravo in pred motivom ustvaril vsaj skico, še vedno podrejal in prirejal resničnost v prid umetniškemu slogu in romantični izraznosti. V umetnikovem opusu lahko panoramske podobe Bohinja primerjamo s pogledi na črnogorski Kotorski zaliv, kjer se grebeni in hribi prav tako dramatično dvigajo nad vodno, tokrat morsko gladino.