Slika je nastala v Parizu, kamor je Jožef Petkovšek prišel konec aprila oz. začetek maja 1884. Ohranilo se je le nekaj del iz osemmesečnega obdobja v Franciji, med njimi tudi portretna študija mladostnice v svetlem oblačilu. Tako kot druga dela iz tega časa se portret naslanja na obstoječe vzorce, kar je za študijsko potovanje seveda pričakovano. Portrete dam z rutami (ali na glavi ali na ramenih) in opaznimi uhani najdemo na sočasnih razstavah oz. v njihovih katalogih ter v ateljejih vseh kulturnih prestolnic – v Parizu je Petkovšek obiskoval slikarski šoli Alexandra Cabanela in Gustava Boulangerja in več časa kopiral v Louvru, Salonu in Musée du Luxemburg. Delo je tipično za Petkovška: osnovno in splošno formulo je prilagodil v nekaj nepričakovanega, zazrt pogled in zasuk modela proti levemu spodnjemu kotu lahko pripišemo umetnikovi inventivnosti. Dekliška glava (NG S 1307), prav tako njegovo pariško delo, je sicer podobna v opravi in osnovni drži, a precej bolj konvencionalna, tudi v smelosti slikarske poteze.
Slika je bila v lasti Mateja Sternena in je v Narodno galerijo prišla leta 1922, ko je Društvo Narodna galerija pričelo prevzemati večje število umetnin.