Pogled na krajini malega formata se odpira s Poljan proti Ljubljanskemu gradu; vidimo še stolnico (kupola zgrajena leta 1841), frančiškansko cerkev, v ozadju še Rožnik in cerkvico na njem, na obzorju se rišejo obrisi Polhograjske Grmade in Tošča. Polja, arhitektura in hribi so naslikani v pasovih in glavni namen študije je bilo preigravanje tonov in barvnih ploskev: zelena je namenjena trati in drevesom, rumena poljem, rjava in bež arhitekturi. Zračna kulisa je prepojena z večerno zlatorumeno barvo.
Krajino je Franke naslikal kmalu po vrnitvi s potovanja na Kitajsko, kjer je ustvaril nekaj naprednih krajin, in eno leto pred začetkom učiteljske kariere, ki ga je napravila bolj konservativnega. Slika ponazarja ta prehod: zaljubljeni par levo spodaj in prostorski »balkon«, na katerem stoji, sta še dediščina bidermajerskih krajin, tako kot poudarek na horizontalnih pasovih, medtem ko je likovna obravnava sodobnejša in malo pred tem, da z vedno večjimi formati prevzame slikarski primat.