Delo je v starejši literaturi naslovljeno kot Madonna in stellis ali Maria in stellis. V Narodno galerijo je bilo prevzeto iz Narodnega muzeja leta 1934 pod naslovom Marija z Jezuščkom in Janezom. V inventar Narodne galerije je vpisano kot Marija z Jezusom in Janezom Krstnikom.
Alojz Gangl si je leta 1894 sam zastavil nalogo, da napravi religiozni marmorni relief Madonna in stellis. Izdelal ga je na Dunaju in Antonu Aškercu pojasnil: "S tem verskim kipom sem hotel pa tudi pokazati, da kipar, ki se je dosedaj pečal samo s posvetnimi snovmi, takisto zna ustvariti tudi kaj religioznega. […] S tem reliefom iz verske sfere sem pa tudi hotel pokazati našim odločilnim krogom, recimo, našim cerkvenim predstojnikom, da tudi slovenski umetnik zna narediti kak religiozen kip, in da ni neobhodno potreba, da bi morali take stvari naročati na tujem." Delo je bilo sprejeto z veliko besedami hvale. Josip Stritar je takoj po nastanku pozval slovenske mecene, naj kupijo ta marmor.
Upodobljena je sedeča Mati božja z detetom v naročju in z mladim Janezom Krstnikom, ki ga objema z desnico. Deček podaja Jezusu križ in list z napisom Ecce agnus Dei, kamor sta svoj pogled usmerila Jezus in Marija. Celotno podobo obdaja venec zvezd, po katerem je plastika poimenovana.
Zagotovo se je Gangl pri nastajanju reliefa, predvsem v posnemanju Marijinih obraznih potez, opiral na renesančne kompozicijske in lepotne ideale, konkretno na Rafaelovo sliko Marija z detetom, katere kopijo je imel v svoji lasti.