Motiv z golim dečkom ob vodi je Ferdo Vesel preizkušal v različnih slikarskih stilih, od realističnega do impresionističnega. Pod vplivom Riharda Jakopiča, s katerim je slikal krajinske motive v Schwabingu v Münchnu, je razvil plenerizem in hkrati sprejel v slikarski program tudi žanrske kompozicije s poudarjeno miselno vsebino. Čeprav se je približal impresionizmu, se programsko zanj ni opredelil in je ostal v bistvu realist. Svoja iskanja je usmeril na vpliv svetlobe in barv na telesno plastičnost ter izoblikoval oseben slikarski način, ki je razviden na sliki Deček v zelenju. Golo telo je plastično oblikovano, vendar se z načinom slikanja zliva s prostorom v zračno enoto, ki je kompozicijsko zaprta in nudi varno okolje premišljujočemu otroku. Nanosi bele barve se na aktu diskretno prelivajo, v njegovi neposredni okolici pa v odločnejši potezi ustvarjajo igro prelivajoče se svetlobe. Celosten vtis slike je svež in hladen, navkljub prisotnim toplim tonom. Osvežujoča hladnost vode, v kateri deček namaka svoja stopala, pomirja z levico podprto otroško glavo, prepolno nedoumljivih misli.