Mira Pintar (1891−1980) je bila hči Kobilčine sestre Marije. Svojo teto je obiskala v Berlinu, kamor se je Kobilca iz zaspane Ljubljane preselila leta 1906. V pruski prestolnici si je uredila udoben atelje, slikala po naročilu, se družila s starimi prijatelji iz Pariza in obiskovala razstave. Zlasti so jo navduševali že iz Pariza poznani (post)impresionisti, ki jih je redno predstavljal Paul Cassirer, pomemben trgovec z umetninami.
Slikarka je belino raziskovala že pred odhodom v Nemčijo in tako kakor številni sočasni umetniki svetlih tonov ni želela pridušiti, zato slike ni lakirala. Na neformalnem portretu svoje nečakinje je prečistila potezo in uporabila presvetljen in tonsko skladen kolorit, ki mladenko v elegantni poletni obleki pred sivim ozadjem povzdigne v intimni simbol brezčasne mladosti.
Literatura: Sto umetnin Narodne galerije, Narodna galerija, Ljubljana 2017