Drago Tršar je v svojem kiparskem ustvarjanju intenzivno razvijal idejo množice. Bil je vodilni predstavnik po vojni šolane generacije, ki se je angažirala na spomeniškem področju. Kot edini kipar je postal član Skupine 53, ki se je v iskanju svojstvene forme povezala na skupni razstavi leta 1953 v Moderni galeriji. Leta 1969 je bil med ustanovitelji Grupe 69, skupine slovenskih umetnikov, ki je prek skupnega razstavljanja utrjevala tedanji položaj likovne umetnosti. Kolektivni človek, ki ga poganja skupna volja, se v Tršarjevem kiparstvu zliva v valovanje brezimnih ljudskih množic. Enovita in hkrati razčlenjena je reliefno občutena dvopogledna plastika Med velikimi in malimi.
Vsebinsko delo predstavlja družbeno množico velikih in enako pomembnih malih človeških figur, ki so razporejene višje in nižje, formalno se grobo obdelana in slikovito razgibana prevotljena celota koničasto dviguje od tal.