Več različic Kopalk je Jakopič ponovno slikal v prvih dveh letih prve svetovne vojne morda nekoliko manj uspešno od izhodiščne slike iz leta 1905. Uspešne motive je vedno znova ponavljal zaradi povpraševanja, zato nekatere poznamo v več kot dvajset različicah. Slika v znatno manjšem formatu je pozno delo in je najverjetneje nastala na izrecno željo prijatelja in zbiralca dr. Frana Viranta. Jakopič je barvni register povsem spremenil. Modro-rumeno-rožnata paleta z obilico belila sicer ne nosi enakovrednega vživetja kot slika iz leta 1905, vendar njeno izraznost povsem prevzame slikarska poteza, ki, nekoliko razdrobljena, veliko bolj ambiciozno modelira žensko telo v ospredju. Posebej za to figuro najdemo pozne študije v Jakopičevi risarski zapuščini, ki jih datiramo v čas nastanka te slike. Jakopičevo slikarstvo je v zadnjem desetletju postalo skoraj povsem ateljejsko. Ob pretežno cvetličnih tihožitjih je segal po mladostnih motivih, ki v takšnih poznih izvedbah kažejo skupne stilne značilnosti, kot npr. Počivajoči kosci, zgodnja slika iz ljubljanskega mestnega muzeja, ki jo je sredi tridesetih let ponovil v velikem formatu.