Med letoma 1929 in 1935 je nastala serija devetih slik s šenklavškim motivom, ki ga je Jama lahko ogledoval skozi okno iz mansardnega ateljeja v petem nadstropju Souvanove hiše na Mestnem trgu. Največja in zadnja slika v seriji je nastala po naročilu banovinske uprave. V njej je združil tri pomembne mestne spomenike: Magistrat, Robbov vodnjak in zahodno pročelje baročne stolnice z mogočnima zvonikoma, vendar je njihovo simbolno vrednost nevtraliziral s podrejanjem vsakokratnim atmosferskim razmeram in spreminjajoči se dnevni luči. Kompozicije slik v seriji se skoraj povsem ujemajo, spremembe luči dnevnega časa pa spremljajo spremembe življenja na trgu. Jamov subjektivni naturalizem je tudi tu zajel motiv iz ptičje perspektive kot svetlobni spektakel, na tej sliki jasen poletni dan v poznem dopoldnevu.
Literatura: Sto umetnin Narodne galerije, Narodna galerija, Ljubljana 2017